при формуючому оцінюванні не завжди необхідно виставляти оцінки, треба оцінювати тоді, коли запитання йдуть по змісту теми
труднощі виникали при міркуванні над питаннями для оцінювання, бо недостатньо обдумана тема, недостатні навички роботи за комп'ютером.
творчість повязана з реаліями це катастрофа, я люблю конкретно - задача - відповідь
Пані Ларисо! Тему обдумати - та візьміть цьогорічну. Вже й плани є і мета сформована, і уроки прокатали, і контрольні написали (є критерії оцінювання). Головне, ми намагаємося це опрацювати. так тримати - вдалого наступного заняття.
ВідповістиВидалитидякую за конкретну пораду, прошу писати і надалі.
ВидалитиОцінювання можна проводити вербально, дитині теж буде приємно.
ВідповістиВидалитиГарного настрою!
дякую за коментар, успіхів у наступних модулях!
ВідповістиВидалити